| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Oi!Barney

Registrat: 22 Feb 2007 Missatges: 762
|
Publicat: Dc. 29/4/09 12:33:20 Assumpte: Informacio de la UESAF! |
|
|
Ei, em podrieu fer un favor, algu que estigui mes al dia que jo sobre el Sant Andreu Femení?
Com va l'equip? Hi ha alguna pàgina on es pugui anar seguint la classificació, calendari de partits, etc...? La pagina santandreufemeni.blogspot.com esta una mica desactualitzada...
Teniu algun mail de contacte, es per posarnos en contacte amb Desperdicis i ens mantingueu informats sobre els partits mes importants on podriem venir a donar un cop de ma desde la grada Gracies!
el nostre mail es desperdicis@gmail.com _________________ Por qué somos del Sant Andreu? Es un sentimiento que llevamos dentro, es el orgullo de llevar la bandera catalana en el pecho, es el hecho de ser diferentes a la masa borreguil adoctrinada para alimentar a una multinacional del deporte. by Fanàtic |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
6standreu
Registrat: 12 Set 2006 Missatges: 935
|
Publicat: Dj. 30/4/09 8:44:36 Assumpte: |
|
|
http://uesantandreufemeni.blogspot.com/
AQUESTA PÀGINA ESTA AL DIA DELS ÚLTIMS PARTITS AIXÍ COM LES GOLEJADORES. NO SÉ PQ DIUS QUE ESTA DESACTUALITZADA, QUAN LES ÚLTLIMES CRÒNIQUES SON LES DE LA SETMANA PASASA.
QUE VAGI BE |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Oi!Barney

Registrat: 22 Feb 2007 Missatges: 762
|
Publicat: Dj. 14/5/09 9:29:11 Assumpte: |
|
|
vale perdó, tens raó ves a saber on tenia el cap quan ho vaig mirar. Molta sort! _________________ Por qué somos del Sant Andreu? Es un sentimiento que llevamos dentro, es el orgullo de llevar la bandera catalana en el pecho, es el hecho de ser diferentes a la masa borreguil adoctrinada para alimentar a una multinacional del deporte. by Fanàtic |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|