| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
SOCI
Registrat: 17 Set 2006 Missatges: 100
|
Publicat: Dj. 21/5/09 9:39:13 Assumpte: ENTEVISTA CON NACHO Y JOSEMA |
|
|
Josema, pero ¿que dices del Femenino?, a tí no te importa nada, es más si no estuviera mejor. Te has cargado al entrenador del Femenino A, buen entrenador, mejor persona, lo subió el año pasado, lo ha mentenido de categoría este año, y en buenas posición, a lo mejor te vas a quedar tú hasta sin jugadoras.
Vas a crear una "guardería de femenino", con todos mis respetos a las chicas que se apunten, ellas no tienen nada que ver con este escrito.
¿Esto es lo que quiere el Sr. Gaspart?. creo que estás y vas muy mal encaminado. Ai Josema, Josema!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Oi!Barney

Registrat: 22 Feb 2007 Missatges: 762
|
Publicat: Dj. 21/5/09 10:54:40 Assumpte: |
|
|
que ha pasat? que ha dit? dona detalls! _________________ Por qué somos del Sant Andreu? Es un sentimiento que llevamos dentro, es el orgullo de llevar la bandera catalana en el pecho, es el hecho de ser diferentes a la masa borreguil adoctrinada para alimentar a una multinacional del deporte. by Fanàtic |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sisket67

Registrat: 11 Set 2006 Missatges: 3792 Ubicació: SANT ANDREU DEL PALOMAR
|
Publicat: Dj. 21/5/09 13:58:02 Assumpte: |
|
|
OSTIA !!!!!!!!
No tenia ni idea d´aquest tema. No tinc el gust de conéixer a aquest noi, pero no puc entendre a que obeeix una destitució d´un entrenador que ha pujat a un equip format per noies que estimen els colors, que s´hi buiden (i he vist algun partit, i aixo es veritat), i fent una temporada més que digna, tenint en compte que acaben de pujar.
No sé què ha pogut passar, però em sap greu. El meu recolçament total al entrenador i al equip. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
6standreu
Registrat: 12 Set 2006 Missatges: 935
|
Publicat: Dj. 21/5/09 15:36:58 Assumpte: |
|
|
Gràcies pels recolçament, la veritat que ha estat una pena, però el futbol es així de vegades.
Tot i això les que sentim els nostre club i hem lluitat durant molts anys pel nostre equip, som i serem sempre andreuenques, tot i les adversitats.
Torno a repetir que moltes gràcies pel recolçament. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|